17 december 2012

Helgen

Hamnade i någon slags bloggkoma i helgen. Hursomhelst, helgen var både bra och dålig.
Bra för att det var mycket sociala aktiviter med barnen. Barnkalas både lördag och söndag, som båda var jättetrevliga också för mig och de andra föräldrarna. Många saker är onekligen lättare med lite större barn.
Bra för att jag hann till gymmet. Eftersom jag inte kan springa p.g.a. benj*veln måste jag hitta något annat sätt att fysiskt aktivera mig än att springa eller promenera. Även om jag inte tycker att styrketräning är det roligaste som finns.
Dålig för att jag fortfarande inte köpt en enda julklapp. Har inte ens tänkt ut när jag ska göra det. Kommer antagligen att irra runt som en knäppis på varuhusen på söndag.
Dålig för att två personer som står mig nära gjorde mig lite besvikna. Inget dramatiskt, men det svider lite.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar