19 januari 2012

plötsligt händer det

Idag fick jag frågan om jag vill bli fadder åt Seb, min kusins bebis som snart ska döpas. Så klart jag vill!

Jag blev jätteglad. Jag har aldrig förut fått ett sån't förtroende. Inte har jag varit tärna på något bröllop heller. Men jag är inte bitter. Eller jo, lite. Men nu har det hänt. Haha. Tack snälla fina Sebs föräldrar.

Kära lille Seb, jag lovar att göra mitt bästa för att bli en bra fadder. Kanske kan vi hitta på lite grejer när du bli större? Skorpan är väldigt förtjust i dig redan nu, så jag tror ni kan bli bra lekkamrater så småningom. Nu ska jag tänka ut en bra fadderpresent. Jag lovar att det inte blir en dopsked eller silveranka.

1 kommentar:

  1. Grattis, det är ett ärofullt uppdrag att få bli fadder :) Fredagskram till dig!

    SvaraRadera