26 maj 2013

Hej från andra sidan

Hej hallå från medelåldern.

Men alltså, det har gått jättebra att ta sig över 40strecket. Jag vill ändå erkänna att jag i torsdags kväll grät en skvätt för att jag faktiskt inte alls ville fylla 40 och tänkte att jag borde kommit längre och borde vara mer tillfreds med mig själv och jag vet inte allt. Men sedan gick jag och la mig och tänkte inte mer på det.

Hela födelsedagen och dagen efter (igår) har varit lysande och härliga. M hade ordnat så fint på morgonen, familjeorkester och frulle och fina fina paket. Barnen var också all in, urhärligt.

Det här med att fylla JÄMNT är något speciellt. Mina kollegor var alla så glada och grattade. Bästkollegan S och järngänget fyllde mitt rum med ballonger och serpentiner, sjöng och tog med mig på vinlunch. Döfin present fick jag också. Underbart med den typen av uppmärksamhet och så omtänksamma kollegor.

Födelsedagskvällen och släktmiddagen var också helt härliga. M fixade en alldeles grym middag igår <3. In alles - jag har fått fantastisk uppvaktning, otroligt generösa presenter och omtänksamhet och ja. Det gick bra. Det var egentligen det jag ville säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar