3 mars 2016

Sportrapport

Hej från sportlovslandet!

Allt finemang förstås, enda riktiga minuset är att telemarksläraren blev sjuk så jag inte kunnat testa telisar som jag längtat efter. Fick ändå göra bort mig igår när jag hoppade i ett barngupp och såklart ramlade.

Inte synd om oss alltså. Det här stughänget är strålande underbart, bastu och nyponsoppa och långkalsonger och kortspel och internskämt. Skorpan accepterar nu att åka i röda backar så helt plötsligt kan vi åka mer eller mindre tillsammans allihopa.

Men, på gnällfronten men ändå, jag fryser helt galet om fingrar och tår när jag åker skidor, är det åldern och därmed sämre blodcirkulation? Jag brukar bli kall osv men detta är helt sanslöst. Faktiskt stör det.

Har haft viss kontakt med den så kallade verkligheten där hemma. Längtar inte dit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar