11 maj 2012

inte en vanlig fredag

Har haft en otroligt stressig vecka på alla plan. Det mesta har ändå gott ok, men ibland tycker jag inte riktigt att jag liksom får belöning för stressnivån, om ni förstår vad jag menar. Belöningen uteblir liksom. Hursomhelst - tiden går fort när man har mycket att göra, och hips vips blev det fredag.

Nu är det inte vilken fredag och helg som helst utan ikväll och imorgon ska jag på min gymnasieklass 20-årsjubileum. Förutom att det känns jobbigt att siffran 20 är inblandad ska det bli hemskt spännande. Jag är så otroligt nyfiken på dem jag inte träffat sedan tioårsjubileet. Jag har t.o.m. tänkt ut vad jag ska ha på mig ikväll, imorgon på dagen och på balunsen imorgon ikväll (lite töntigt, tycker jag själv). Tyvärr havererade dagens klädsel redan vid frullen eftersom ett litet barn gav mig en grötkram.

Rapport kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar