19 januari 2013

Veckan

Detta har inte världens bästa vecka för min del. Eller så klart den inte bara varit dålig, så är det ju sällan, men jag har inte varit i balans utan speedad och jobbig. Sprungit omkring, andats ytligt, inte tränat, ätit skräpmat och godis och druckit för mycket kaffe. Ni hajar.

Svårt att sätta fingret på det, men har haft lite för mycket att göra på jobbet, vilket jag egentligen på något sätt gillar, men jag hanterade det inte så bra. Hade mycket möten också, så det blev inga pauser och ingen egentid. Men. Dunkade iväg två leveranser igår och har en i vart fall hyfsad möjlighet att hinna det jag ska nästa vecka.

När jag tänker efter har veckan förstås innehållit en massa bra saker också, ibland glömmer jag att tänka på det ljusa. Nu väntar en helg utan större plikter och strax - simskolepremiär. Sedan blir det thémys med Räkan som är förkyld, brödbak och lördagsgodis. Yey.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar