26 juli 2013

Skorpan fyller år!

Läste just igenom mina inlägg från de senaste veckorna (ett sant nöje, haha). Jag har inte skrivit något mer om lågvattenmärket i slutet på juni, ser lite abrupt med två dagars totalt mörker och sedan tjolahopp tjolahej som vanligt. Men jag vill inte bearbeta det genom att skriva om det här. Jag har snart - tror jag - accepterat att det hände och vill inte tänka på det hela tiden. En del acceptans, en del "act as if". Så nu vet ni.

Vår käraste Lilla Skorpa fyller fyra år idag. Vår lilla sparv har nu blivit så viljestark, klok och vacker. Ibland när jag är med henne har jag svårt att tro att mina gener över huvud taget är inblandade. Dagen började för hennes del med uppvaktning och presentskörd. Efter lekparkshäng fick hon välja lunch och bestämde sig för varmkorv. Nu väntar vi på mormor, B, Mammaväninnan och Gurran som snart kommer hit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar