29 juni 2013

with a little help from my friends

Har efter mitt lågvattenmärke i början av veckan känt mig ganska förvirrad och ur balans. Jag tror att tid är en faktor som gör många saker lättare att hantera. Med tiden. Sedan förstår jag att det inte är tiden i sig som avgör om en människa kommer över vissa saker eller inte, utan det hon gör under tiden.

Hursomhelst. Efter att ha sovit kass och för lite och legat och funderat i ologiska banor i flera nätter sov jag tio timmar i sträck i natt. Har inte hänt på flera år. M och jag hade date night igår, hemma. Åt middag hemma - kan inte ens komma ihåg när vi åt middag själva sist - och såg sedan Kill Bill 2, en av våra favvofilmer.

Vill också skicka ett tack till mina vänner, som alltid finns där. Ni vet vilka ni är <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar