15 mars 2013

blandat

Dagar med blandade känslor. Några saker som gjort mig väldigt glad, några som gör mig lite brydd. En person i min närhet har också visat var hon står när det kniper (på rätt ställe), en annan som aldrig slutar förvåna mig – tyvärr på ett dåligt sätt – har åter satt griller i huvudet på mig.

 

Fredag. Delägarna är på konferens, så det blir FF för oss andra. S bortrest dock, så vet inte riktigt vem eller vilka jag ska ha FF med. Ikväll väntar middag hos Ms bror med familj. Barnens kusin Ju-Ju är född precis mellan Pluttskrutten och Skorpan, tre fina flickor födda på 1,5 år alltså. Ni kan ju tänka er hur det blir när de tre leker tillsammans. Alldeles underbart. Ju-Ju brukar gråta när vi åker hem. Turligt nog finns också tre (numera vuxna) söner som Lilla Räkan kan hänga med. Ska skriva ett inlägg om dessa tre musketörer någon gång. De är så otroligt fina pojkar, eller unga män numera.

 

Jobb nu, var det ja.

 

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar