7 september 2013

Aktiva Plastmamman

Här kommer en liten uppdatering mitt i en helg fylld av aktiviteter. Gillar inte riktigt när vi har för mycket inplanerat, men nu blev det så. Sociala events fredag, lördag och söndag, dagisstädning, premiär på dansskolan. Adda en trött tonåring, två virvelvindssmåbarn och en man med superförkylning (alltså inte en mansförkylning utan en riktigt hard core).

Träffade min väninna RaraK igår. Som alltid härligt och bra, jag är verkligen helt ärlig med henne och det är så skönt. Jag har förstås fler vänner jag är helt ärlig med, men K och jag går ju också way back, det är verkligen något extra med barndomsvänner.

Sprang en runda i förmiddags, men fick avbryta för jag fick ont i smalbenet. Orkar inte googla på det. Faktiskt tänker jag ignorera det till på lördag, när det det blir Plastmammepremiär på halvmaran om allt vill sig väl. Sen får vi se.

Snart kräftskiva. Fast kronärtskockeskiva för min del. Det blir najs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar