20 september 2013

Update

Två intensiva dagar på jobbet och jag är vid vansinnets rand. OK, jag överdriver lite (ganska mycket), men det irriterar mig att mina marginaler är så små. Bara för att jag behöver jacka upp tempot på jobbet några dagar borde jag inte ha känslan av att ha noll koll på mitt övriga liv, men så är det.

En tröst är att J som jobbar i samma projekt också verkar svaja lite. Idag frågade han till exempel om jag trodde att han höll på att bli psykopat. (Jag svarade för övrigt "ja".).

Läste på Fotbollsfruns blogg att hon stött på Lars Winnerbäck fyra gånger på samma hotellvistelse. Mycket orättvist. Sedan läste jag också att hon har köpt en kofta på HMs herravdelning och att hon får mycket beröm för den. Jag vill bara flika in att jag gjort så jättelänge, dvs. köpt herrplagg då och då. Bara så ni vet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar