11 november 2014

Flygrekord och hotellkonst

Jamen godkväll. Är på jobbresa med Bossen.

Tror jag slagit personlig flygrekord de senaste veckorna. Tredje måndagen jag flyger. Kommer dessutom att få ihop sju flygresor på tre veckor. Dubbelrekord för mig. (Stockholm-Köpenhamn t/o/r för tre måndagar sedan, Stockholm-Berlin dagen efter, Hamburg-Oslo-Stockholm förra måndagen och så Stockholm-Düsseldorf-Stockholm idag till imorgon).

Hursomhelst. Jag tyckte det var lite skönt att installera mig på hotellrummet (efter att ha tackat nej till en night cap med Bossen, borde kanske ha sagt ja? Hur osocialt som helst, men jag ville verkligen inte.) Det var skönt att sköta sig själv i ca 10 minuter, sedan började jag längta hem. En kan ju tycka att det är lite mesigt, jag vaknade hemma som vanligt imorse och kommer hem igen imorgon kväll, men så är det iallafall.

Men, vill inte klaga. Bossens och mitt möte är inte förrän kl 9:30 imorgon så jag ska nu kolla lite på tysk teve och äta gratischoklad innan jag däckar.

Och innan jag letar reda en lämplig film måste jag delge er konstverket utanför dörren till mitt hotellrum. Jag hoppade faktiskt till när jag såg det.



Blev också lite förvånad över meddelandet jag fick när jag kopplade upp mig på wi-fin.



Gute Nacht aus Düsseldorf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar