22 november 2014

Tunnel

Dagarna går för snabbt. Steg upp imorse för att preppa inför Tunnelloppet och nu är det hips vips kväll.

Jag var inte supertaggad för loppet, särskilt inte när jag kollade banprofilen och insåg hur backig den var. Men. Mötte upp med en kollega som också sprang och som är av den positiva och entusiastiska typen och blev genast gladare. Ungefär såhär glad:


Det var också lite kul att vara en av alla reflexvästar i tunnelbanan. 

Loppet var riktigt kul, det var helcoolt inne i tunneln. Fint arrangerat med orkestrar, konstverk (permanenta), konstsnö, konfettikanon, disco och jag vet inte allt. Stannade på båda vätskestationerna och drack t.o.m. glögg på den ena, helknäppt egentligen. 

Hade ett officiellt mål och ett inofficiellt. Fixade båda. Heja Plastmamman.

Nu ska jag moffa lasagne och smågodis för det är jag värd.

Fridens liljor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar