15 november 2014

Förvåning, vinlunch, bästa fiket, häng

Ibland förvånar jag mig själv. Som igårkväll (fredag), då jag körde en kvällsjogg INNAN M och jag crashade i soffan och somnade med handen i snacksskålen.

Extra spännande med kvällsjoggen var att jag druckit ett glas vin till lunchen (med min supercoola nya bekantskap i rymdbranschen). Jag utgår från att effekten av ett glas vin hade försvunnit vid sexsnåret, när jag sprang, men det kändes ändå lite konstigt, eller vad man ska säga. Lubbade på bra ändå tycker jag. Såhär glad var jag när jag var klar:


Det var beckmörkt när jag kom hem, det syns förstås inte riktigt på bilden. 

M och jag åt frukost på vårt lokala fik idag, bästa fiket som finns. Det finns inte många sådana ställen kvar. Tar bara kontanter, prisvärt (två monstermackor med kaffe för 100 kr), udda koppar, udda stolar, café av lait-reklam från 80talet. Och M är igenkänd och får kredit.

Nu lördagsdvalan. Jag borde jobba eller åtminstone städa lite men jag orkar verkligen inte. Kaffe, padda, P3 och choklad nu. Puss på er.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar