8 november 2014

Jag vet att ni älskar enkäter så här kommer en 😜

Låt som när du är ledsen sörjer till?
Varierar, men just nu Dance me to the end of love i The Civil Wars tolkning, If it be your will i The Webb Sisters version och In my clutch med Nina Kinert.

Beroende av:
Kaffe, smågodis och internet.

Vem behöver du mest just nu:
Jag behöver alltid mina familjemedlemmar. 

Vad tror folk om dig?
Ingen aning faktiskt. Det spelar kanske inte så stor roll heller.

Stämmer det?
Well, jag vet inte.

Vad får du oftast komplimanger för?
Mitt hår (jo, faktiskt). Och igår var det en tjej som sa att jag hade snygga biceps ("VA???").

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?
“Puss" (sant)

Nästa mål i ditt liv:
Kan inte outa det ännu.

Hur svarar du i mobilen?
Jobbsamtal: mitt för- och efternamn. Vänner/familj = "hej [deras namn]!" 

Vem ringde dig senast?
En lite besvärlig kund.

Antal timmar sömn inatt:
Fem timmar. Inte ok. Var på fest igår och somnade vid två, sov i samma rum som Pluttskrutten och Skorpan eftersom vi har besök, så det var omöjligt att få till en sovmorgon.

Brukar du skratta för dig själv?
Ibland. Den här veckan har jag skrattat och skrattat åt Bossens felskrivning (circumcise isf circumvent), jag har skrattat högt för mig själv i tunnelbanan åt det. 

Tycker du om din pappa?

Såklart.♥

Brukar du komma i tid?

I princip alltid.

När mår du bra?

Jag mår oftast bra, men bäst när jag hinner balansera jobb, familj, vänner och egentid.

Hur känner du dig nu?

Trött. Glad för att några släktingar kommer och firar Lilla Räkan strax.

Vanligaste färg på dina kläder:

Jobb: svart, brunt, grått (ganska deppigt). Fritid: svart, grått, rosa.

Var du aktiv i skolan?

Ja, det tycker jag.

Favoritdryck på morgonen:

Kaffe. Det är min favoritdryck resten av dagen också.

När brukar du oftast gå och lägga dig?

Runt midnatt. Borde lägga med någon timme tidigare.

Är du blyg?
Nej.

Sysslar du med någon idrott:
Tantlöpning. Sporadisk styrketräning.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Nej.

Är du bortskämd?
Jag var ganska bortskämd som barn, jag var släktens enda barn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar