21 november 2014

jag sa ju det

Haha, jag sa ju det - att jag skulle vara på bättre humör idag.

Föreställningen igår var superhäftig, jag älskar nycirkus, hör ni det! Grymma artister, fantastisk musik, bra middag innan med Mamman, bra bra bra. Barnen och M verkar ha haft det jättebra utan sura mig hemma. Så. Bra för alla.

Enda dåliga var att jag mådde lite illa av de smärtstillande tabletterna jag äter p.g.a. tandj*veln. Så idag har jag inte tagit några, men då gör det ju ondare i tanden. Det har tyvärr inte hindrat mig från att djupdyka i skålen med fredagsgodis. Ingen ordning på mig.

Ska försöka riva av några fredagsleveranser (har redan börjat skjuta upp saker till söndag, jättedumt) och sedan ta helg.

YEY.

Ps Dagen förgylldes också av att Snyggklienten hörde av sig. Lucky me.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar