20 november 2014

surtant

OK. Dagen började dåligt och har inte riktigt tagit sig. Jag är sur, ineffektiv, lättretad. Lite ont i tandj*veln och irriterad över att behöva spara pengar till en tandoperation. Alternativet är ju att låta tandluckan vara, men det är inget alternativ egentligen för att det ser för taskigt ut helt enkelt.

Chockade mig själv med att äta räkor till lunch idag. Det gör jag ungefär en gång om året. Funderar ibland på om jag ska äta räkor lite oftare, jag är ärligt talat väldigt trött på all ost jag ständigt och jämt äter. Jag älskar ost, det är inte det, men att äta stora mängder hårdost, fetaost eller mozzarella varje dag tror jag inte är bra. Men jag blev samtidigt lite deppig av det, jag identifierar mig som vegetarian med tendenser åt veganhållet, då är ju räkor helt omotiverat att äta.

Ja ni hör ju. TURLIGT nog ska jag på Cirkus Cirkör med Mamman ikväll - det blir jättebra! Jag älskar Cirkus Cirkör, jag älskar musiken från den här uppsättningen, mina närmaste familjemedlemmar slipper umgås med en surtant (Mamman måste ioffs umgås med mig men jag tror jag kommer att kunna bete mig trots allt) och sedan ska jag sova och imorgon kommer jag att vara gladare och snällare.

Hej då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar