27 november 2014

Harry, beröm, pajkastning och pannkakor

Träffade PT-Harry idag. Fast jag egentligen inte alls hade tid. Är så nöjd med mig själv att jag inte ställde in, särskilt som jag inte träffat honom på några veckor på grund av tandj*veln och jobb och annat.

PT-Harry var för första gången NÖJD med mina marklyft. Jag förstår att det inte är så spännande för er, men efter att i månader ha fått kommentarerna "lousy", "listen to me", "what are you doing?" av en annars korrekt, försiktig, lite blyg och ödmjuk engelsman var det faktiskt ganska härligt med positiva tongångar ("you're gonna be so STRONG").

Passet var ärligt talat dagens höjdpunkt. Eller kvällen har varit bra också förresten (pannkakstorsdag) men i övrigt var dagen ganska kass. Jag jobbar i ett ärende där det går ganska hett till eller vad man ska säga. Inget riktat mot mig personligen, men mycket pajkastning och därmed rädsla för att göra formella fel som de andra kan klanka ned på. En annan jobbpryl som tynger mig och som jag inte får ordning på. Gnäll gnäll.

Fredag imorgon. Sweet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar