14 augusti 2010

vill ha

Nu har jag börjat surfa loss på Boden UK igen.

Och vill som vanligt ha allting. Iallafall några av deras klänningar, som den här. Och den här. Jag älskar stickade kläder i material som måste kemtvättas. Så himla praktiskt när man har småbarn. Inte. Men iallafall. Och så vill jag ha några av deras toppar, kanske den här och den här. Otroligt fina färger. Brunt och petrol, I love it. Och så den här kappan. Sen har jag bränt tre års klädbudgetar.

Men ändå. Kanske ska kolla med Knickedickens mamma, som tipsade mig om Boden från allra första början, om hon vill haka på en beställning. Eller så sparar jag en miljon och slutar drömma om en välklädd höst. Och pressar mig in i mina urvuxna töntiga kostymer en säsong till. Snyft.

ps. Boden har sinnessjukt fina barnkläder också. Vill ha vill ha vill ha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar