17 november 2016

Tråk PT obra

Dagarna går och går och jag är så tråkig så klockorna stannar. Tråk tråk tråk. Ska äta middag med några kunder ikväll, så måste i alla fall verka pigg/trevlig/entusiastisk. Ungefär allt jag inte är idag.

Träffade PT-Harry tidigare idag, för första gången på en månad. Trodde jag skulle ramla av brädan när vi körde utfall, kommer inte kunna gå imorgon (gör inget för jag ska på heldagskonferens, får stappla mellan konferensen och matsalen bara).

En fundering jag har: En människa som jag stöter på i jobbet ibland har betett sig helt klart obra och jag är bara trevlig tillbaka. Är det rätt sätt? Jag tror ju det men ibland undrar jag om det kanske är bättre att bli arg? Men jag orkar inte riktigt lägga den typen av energi på detta. Samtidigt som personen ifråga lär fortsätta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar