6 januari 2017

Snövit, Pong, häng

Alltså verkligen inte ofta vi gör något hela familjen tillsammans, men så najs när vi gör det. Idag slog vi till. Vi var på Snövit the Musical på Maximteatern (riktigt bra underhållning för hela familjen, bra sångare och dansare, rolig scenografi, helt klart värt) och sedan slafsade vi buffé på Pong. Pong var också bra, förutom att jag är dålig på att hantera bufféer, dvs äter alltid som en galning och för mycket och i konstiga blandningar.

Väl hemma tog jag igen mig i soffan en lång stund och körde sedan lite klassisk tantgympa hemma. Har börjat göra det ibland, känns lite märkligt (undrar varför egentligen?) men så skönt när en inte får till träning. 

Nästa vecka kommer vara tokstressig, urk. Ska försöka att inte obsessa för mycket över det redan nu, men jättesvårt att låtsas som ingenting tycker jag. Men imorgon väntar pulka och fika hos släktingar.

Nu ska jag riva av några avsnitt av The Killing.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar