27 april 2011

This is the life

Hej hörrni. Vad konstigt det är. Igår hade jag halvpanik för att jag ligger helt efter med jobbet, för att jag inte hinner med mina privata åtaganden, för att jag inte hunnit höra av mig till en enda kotte på flera veckor. Idag ligger jag lika mycket efter med allt jag måste och är fortfarande inte så up to date som jag vill vara, men jag är ändå rätt så nöjd med tillvaron.

Livet är ju ofta så där fram och tillbaka, iallafall mitt. Men jag tycker ändå det är väldigt underligt hur det kan svänga fram och tillbaka från en dag till en annan.

This is the life. (<-- Klicka där för en bra låt. Väldigt bra.)

2 kommentarer:

  1. Mycket bra låt. Försök behåll känslan av att livet är gott trots att du inte är i fas på alla plan. Du kommer ikapp.Kram

    SvaraRadera
  2. Tack snälla fina du. Jag vet inte varför jag är så stressad över allt jag inte hinner göra. Livet är ju så. Men ibland är det mer påtagligt än annars, tror jag. Som nu. KRAM

    SvaraRadera