6 november 2011

Dr Fish

Vet inte om ni saknat mig? Alldeles oavsett så är vi tillbaka efter en vecka här. Ca 1000 gånger mysigare i verkligheten än på bilden.

Att resa med Lilla Räkan, Pluttskrutten och Skorpan är ett äventyr i sig. Svårt att sammanfatta ens höjdpunkterna. Men så klart det var alldeles jättehärligt. Otroligt mysigt och härligt och skönt att vara bara lilla familjen ibland. Eller lilla och lilla, men jag tror ni fattar vad jag menar.

På bilden nedan en av höjdpunkterna: fiskpedikyr hos Dr Fish (eller "doktor snuff" som Skorpan av någon anledning sa). M var tvungen att gå iväg och sätta sig lite längre bort för han tyckte det var så makabert. Mycket underhållande. (Notera även min solbränna - jag solar ca. en gång vart femte år, så bara detta är något av en sensation).


Pluttskrutten och Skorpan lekte med ett kändispars barn två kvällar. Så nu måste jag kolla om de har bloggar där de skriver om töntarna de mötte på Gran Canaria. Moahaha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar