7 november 2015

Leopard. Ursäkter. Släktfika.

Jag KAN inte bestämma mig om leopardmönster är tufft eller tantigt eller töntigt. Tantigt antagligen.


Hade en fin plan på en löprunda nu på förmiddagen, men vaknade med migrän (har tagit medicin så nästan borta) plus att det regnar plus att vi har släktfika för Lilla Räkan om ett par timmar. En har ju alltid ursäkter för att slippa anstränga sig men ibland tror jag det är bra att lyssna på kroppens små signaler.

Träffade PT-Harry häromdagen. Egentligen är det fascinerande hur långt en kan komma med rätt hjälp. När jag tränar i gymmet själv orkar jag aldrig någonting utan fjaskar med trekiloshantlar men när han är med är jag plötsligt ganska stark, iaf för en 40+ kontorsmänniska.

Nähä ni. Nu ska jag röja upp och ordna med kaffekalaset.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar