31 oktober 2015

Häng. Färgterapi. Disney.

Har hängt hela dagen med en av Pluttskruttens och Skorpans gamla dagiskompisar och hens pappa. Vi har varit på Aquaria, ätit på Hurry Curry, promenerat och ätit glass på 18smaker. T.o.m. jag som inte är världens glassfreak var in heaven. Galet gott.

Iallafall, dagispappan är kanske den flummigaste människa jag känner (han refererar till sig själv som ett freak, det håller jag inte alls med om att han är). Han är jätterolig att prata med. Mycket av det han säger är i mina ögon vettigt, annat, tja, jag vet inte, är inte riktig min påse. Men, han är verkligen inte slätstruken och det livar verkligen upp. Bara så att ni förstår, vi har idag snackat om blodgruppsdieten och 16-8-dieten, färgterapi, vaccinationer, socker, traditioner. Jag lärde mig också att det är bättre att kramas med hjärtat isf levern, dvs till vänster och inte till höger, som de flesta av oss gör. Kompisen (åtta år) körde lite zonterapi på Pluttskrutten, ganska underbart.

Väl hemma igen körde vi en Disneyfilm och lördagsgodis för att balansera det hela lite.

Om ett par timmar kommer M och Lilla Räkan hem. Längtar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar