21 januari 2016

Leveransproblem. Jämställdhet. Svag.

Har i dagarna haft någon slags prestationsångest, eller leveransångest snarare. Sekunden jag ska skicka ett mejl eller svara på en fråga tänker jag att jag säkert har fel. Jag brukar inte vara sån. Jag brukar inte skjuta från höften heller, men normalt är jag ganska balanserad och hanterar risken att jag har fel (som alltid finns) lite bättre. Och antagligen har jag inte fel oftare denna vecka än andra veckor. Jag hoppas det går över.

Imorgon ska jag på jämställdhetskonferens (typ, orkar inte riktigt förklara). Ska bli kul men också lite nervöst. Ni som känner vet att jag är en sann feminist och att jag brinner för jämställdhetsfrågor. Men frågan är svår för att det alltid känns som jag pratar i egen sak.

Träffade PT-Harry idag förresten. Förra veckan persade jag jättesnyggt på både marklyft och chins men idag var det skittungt. PT-Harry frågade lite diskret om jag tränar mellan gångerna vi ses. Inte för att detta är superviktigt men jag tycker det är fascinerande att det är en så stor skillnad mellan olika gånger.

Klart slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar