27 februari 2016

Kalas, logistik m.m.

Ska försöka bryta den onda cirkeln av icke-bloggande alt bara bloggande när jag är ledsen/arg/sur etc.

Imorgon drar vi på sportlov. Har idag hunnit med ett kort löppass i solen (tungt som attan, ahh), pingisskola med Pluttskrutten och födelsedagskalas för Mamman som fyller år på skottdagen och därför firar lite extra i år. Kom hem alldeles vimmelkantig av mat, dryck, sachertårta och har nu packat inför sportlovsresan. Tyvärr packat helt oorganiserat så vi får väl se vad som kom med.

Träffade en massa av Mammans vänner på kalaset, några har jag mer eller mindre vuxit upp med så det var ju extra kul. Träffade också min Plastmamma på födelsedagskalaset idag, hon har tyvärr flyttat så därför blir det långt mellan gångerna vi ses. Ska se till att boka in en helg och hälsa på henne och se hennes nya hem, jag hoppas på en tur till golfbanans drivning range så jag får göra bort mig ordentligt, en gemensam löptur, hundpromenad, samtal, mat och lite vin kanske. Åh vad najs.

Men nu väntar sportlov. Imorgon en dag av logistik och sedan - aaaahhh.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar