26 februari 2016

Minns ni mig?

Hej hallå!

Misstänker att ni tror att jag lagt ned bloggandet. Det har jag inte. Det är bara det att jag har haft häcken full, minst sagt. Ett projekt på jobbet som tar oändligt mycket kraft, en privat grej som varit mycket frustrerande, jag har inte orkat helt enkelt.

Har de senaste veckorna jobbat för mycket med fel grejer, sovit för lite, hetsat upp mig över småsaker, tränat dåligt, ätit skräp. Dålig och tråkig spiral. Och ganska tråkigt att läsa om, eller hur?

Men såklart det hänt skojiga saker i närtid: jag har upptäckt fantastiska Seibano Sey, hjälpt en kund att arrangera en weekend med hens hemliga pojkvän, kommit en kollega lite närmare och köpt mig själv ett par mycket najsiga örhängen. Och gosat med mina fantasiska barn (alla tre går med på det just nu faktiskt).

Fridens.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar