10 februari 2017

Kick-off, tandj*vel, tjock

Hörrni, vet ni vad? Igår hade vi kick-off med min arbetsgrupp och det var super! Gänget är jättebra, vi hade så roligt. Vi var hemma hos Bossen som bort så fint och stort att man blir tokig. Vi käkade italiensk buffé och drack rätt mycket vin (iaf jag, men kände mig helt ok idag). Det kändes ganska familjärt och vi tramsade och så. Kul. 

Dock har jag jätteont i tanden jag nödlagade förra vecka, eller det kommer och går men de senaste kvällarna har det verkligen gjort svinont. Igårnatt låg jag vaken en timme, kändes som om tanden skulle sprängas. Ringde till tandläkaren idag som sa att det "ska vara så" pga att tandläkaren petat i roten. Ehum. Men kör en härlig mix av alvedon och Ipren och hoppeligen avtar det snart.

Imorgon ska vi på fest. Bara en sån sak. Tyvärr har jag blivit för tjock för klänningen jag vill ha på mig. Urk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar