15 februari 2010

vagnlogistik

Jag älskar vardagen. Särskilt när jag är föräldraledig, hehe. Men jag ordnar inte alltid logistiken så bra för mig. Som idag.

Först till dagis med Pluttskrutten och Skorpan i syskonvagn. Hem med Skorpan (ensam i syskonvagnen) för att byta till singelvagn. Med Skorpan (i singelvagnen) till babysimmet. Därefter lunch med en vän och matinköp (allt med Skorpan i singelvagnen, hade verkligen behövt syskonvagnen p.g.a. det extra lastutrymmet). Sedan hem för att byta till syskonvagnen. Med Skorpan till dagis för att hämta Pluttskrutten.

Minst ett vagnbyte för mycket. Men jag kunde inte lista ut något smartare sätt. Kan ni? Det vore rena självmordsuppdraget att åka med syskonvagnen genom stan och ha med den på restaurang osv. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar