17 juni 2011

shoppinglycka?

Efter en total galenvecka på många fronter började jag plötsligt shoppa loss här på nätet.

Nätet är ju livsfarligt. På en halvtimma har jag köpt födelsedagspresenter till Skorpan (kan inte skriva vad det är, ifall hon skulle läsa bloggen), ett par helt galna byxor på Bubbleroom som jag med all säkerhet kommer att behöva skicka tillbaka (men de var störtballa på modellen...), simglasögon och simmössa till Pluttskrutten, simmössa till mig och, som kronan på verket.... ett par Aquasocks. Det senaste inköpet är förstås Sparklings fel. Jag kommer att promenera runt med mina Aquas hela sommaren, var så säker. För att spränga hela shoppingbudgeten på två dagar ska jag imorgon dag åka till Filippa K och slå till på en så fin klänning som jag kollat på i flera veckor.

Sedan är jag pank. Och överlycklig, antagligen.

1 kommentar: