5 augusti 2011

kokosvatten

Kokosvatten är visst hett och rätt och nyttigt och inga kolhydrater och inga kalorier och oändligt bra. Så. Efter sommarens enda gymbesök förra veckan köpte jag en förpackning. Och vet ni vad? Det smakar APA. Ungefär som 80-talets kokosolja luktar. Blörk. Lilla räkan, som jag tvingade att smaka, tyckte att det smakade magmedicin.

Lite lite tråkigt för det här var en trend jag gärna hoppat på. Men tyvärr. Det får bli kranvatten och kaffe även fortsättningsvis för min del.

4 kommentarer:

  1. Jag som varit så nyfiken på detta kokosvatten behöver alltså inte testa det. Tackar för det :) Ha det fint.

    SvaraRadera
  2. Om du är sugen på en slurk sololja kan du ju alltid testa :)

    SvaraRadera
  3. Haha, det värsta är att jag gillar ju det där lite....bounty är jag nästan min bästa godis. S hulkar till lukten och tycker att det luktar hawaiian tropic ur munnen på mig ;) Kanske jag måste testa i alla fall.

    SvaraRadera
  4. Jo, då kanske du ska prova! Bounty... jag minns mitt 80-tal. KRAM på dig!

    SvaraRadera