14 augusti 2011

update

Just det. Uppdateringen.

Jag sprang Midnattsloppet igår! Det var det ungefär 23 000 till personer som gjorde, så sådär väldans märkvärdigt var ju inte det. Men jag hade faktiskt aldrig tidigare i hela mitt långa liv sprungit en mil. Så jag är jättenöjd med mig själv. Och det var superkul! Publik som hejade och orkestrar som spelade. Stämningen runt Götgatan, Mariatorget och Hornstull var så härlig!

Jag tycker att det är fantastiskt att min kropp har kraften att springa en mil, fast jag inte tränat den så mycket och fast den inte van.

Föresatsen för nästa år är att springa liiite fortare, dvs inte på en tanttid.

Tack för alla fina hejarop på mess, fejsan och IRL.

1 kommentar:

  1. Skickar en hejaramsa såhär i efterhand...superbra jobbat! En mil är respekt!

    SvaraRadera