19 oktober 2011

Cornelis

Hej hej. Var inte rädda, det blir ingen ny magbild idag. Ursäkta om jag skrämde er.

Faktiskt måste säga att livet ibland är lite förvirrande. Jag har så mycket att glädjas över, så det är inte det. Men. Jag är verkligen JÄTTEglad för en sak. Så glad att jag har svårt att greppa det själv. Samtidigt är det en annan sak som jag är väldigt ledsen för. Det gör ju inte att jag blir neutral, utan jag är fortfarande väldigt glad och väldigt ledsen på samma gång.

Sen - en helt annan sak. Jag hittade Pernilla Anderssons version av Saskia på youtube. Jag kan inte lyssna på Cornelis utan att tänka på Pappan, av någon anledning. Jag vet inte varför, riktigt. Sedan bodde jag granne med Pernilla för länge sedan, vilket gör att den här visan verkligen slår an något hos mig. Måste se Cornelisfilmen för övrigt.

God natt alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar