9 oktober 2011

kaffe, självömkan

Ah, men sorry för att jag bloggar så sporadiskt.

Men, hörrni  - en på det stora hela fin helg går till ända. På det hela för att jag varit tvungen att jobba en del. Igårkväll (lördag) hetsdrack jag en massa kaffe på kvällen för att kunna foka när jag jobbade. Resultatet blev nedslående, jag blev bara rastlös och kissnödig och kunde sen inte sova. Jag som annars alltid för kaffets talan måste nu erkänna att det inte alltid är läge att dricka kaffe.

Jag tyckte faktiskt lite synd om mig själv när jag inte kunde sova och hade så mycket jobb och tänkte att alla andra förstås hade supersofta lördagkvällar. Men så läste jag National Geographics artikel om Child Brides. Nu känner jag att jag aldrig någonsin mer ska pyssla med självömkan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar