12 februari 2012

skämslåtar

Sist av alla har jag nu skaffat Spotify Premium. Ja. Jag slog till. Istället för att fulanvända Ms inloggning kan jag nu köra en Private Session och lyssna på skämslåtar* utan hämningar eller reklamavbrott. Så snart dånar Uno Svenningsson och Sarah Dawn Finer i mina öron utan att ni märker det. Haha.

Äh, men skämt åsido, så här är det. Jag måste hitta tillfällen där jag kan gå in i mig själv lite. Börja på yoga igen. Köra lite hemmasnickrade meditationsövningar. Såna saker. När mina fina vän S härom dagen föreslog att jag kanske skulle lägga mig i vilrummet på jobbet och lyssna på musik en stund insåg jag att jag inte lyssnat på musik på det sättet på säkert fyra år. Så kan jag faktiskt inte ha det.

Så. Snart så. Måste tjacka ett par sjyssta hörlurar bara. Och fila lite på Kentlistan.

*Ni vet de där låtarna man inte kan erkänna för omgivningen att man gillar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar