31 mars 2012

Plastmamman goes baddräkt

Är på halvseriös jakt efter nya badkläder. Konstigt att det känns så komplicerat. Egentligen är det enkelt. Men. Jag skulle vilja ha något liiiite elegantare än simbadräkt 1A och har därför börjat spana efter bikinis. Men hur jag än gör hamnar jag på de allra mest påklädda varianterna. Som den här.

Jag har lite svårt att se mig själv i någon av de elegantare varianterna. Eller för all del dem som heter något med "triangle" eller "Tahiti". Jag brukar liksom inte cykla och ha blommor i håret när jag badkläderna på mig.

Kanske, kanske blir 2012 året då jag inte har mest på mig av alla på hela badplatsen. Jag håller er uppdaterad.

1 kommentar:

  1. Du är så rolig! Om du hänger med mig på stranden så behöver du inte oroa dig att vara mest klädd. Jag har en sådan påklädd variant som du hittat på Stadium. Pluss att jag oftast har kläder över den, det är ju så förbenat kallt i norrland på sommaren ;) Kramen

    SvaraRadera