24 mars 2013

Bloggtorka

  

När vaknade du imorse?
- Jag blev väckt 06:30 av Skorpan och steg upp 06:45. (Såg på FB att min vän D ännu inte hade gått och lagt sig när jag steg upp. Bara en parentes.)

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
- Jag minns inte. Kände mig iaf inte sådär galet trött som jag varit senaste veckan. Kan det vara ljuset?

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
- Nej, jag ringer aldrig folk på morgnarna.

Vilket humör är du på?
- Det är lördag så jag har varit på gott humör. Lite oroad över en grej och lite stressad över nästa veckas tidsschema, men det lyckades jag bortse ifrån idag.

Har du ont någonstans?
- Ja, i ena armen. Eller ont och ont, men det känns som om den somnat. Tantåkomma, troligen (musarm, nerv i kläm eller liknande). Det suger. 

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
- Inget just nu, men hotellfrukost när jag vaknar vore helt underbart. 

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
- Mat på Konsum Zinken. Welcome to my world.

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
- FB. Snark för mig.

Vad ska du göra ikväll?
- Kvällen är snart slut, men har varit på teater med M och några vänner. Vi var också och tog ett glas efteråt. Det. Var. Länge. Sedan.

Vilken är den första låten du sätter på idag?
- Lyssnade på Cookies 'n Beans imorse. Första låten var "Fire".

Vad tycker du om din blogg?
- Jag gillar min blogg, jag menar den är ju min, men just nu har jag total bloggtorka. Tröttsamt.

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
- Längtade till Berlin.

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
- Haha, nej, det tror jag inte. Ska försöka ge komplimanger, ökar chanserna att få en.

När fotade något senast, och vad?
- Skorpan igår när hon satt i soffan i Bamsedräkt och läste en Bamsebok.

Har du gjort av med pengar idag, på vad?
- En ask Läkerol och en kaffe på stan tidigare idag. Några tapas och ett glas cola på kvällen.

Vad har du på dig idag?
- Just bytt till pyjamas, men hade jeans, Ramoneströja, kavaj och stövlar förut. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar