25 september 2015

Glad idag också

Bloggar riktigt dåligt just nu hörrni. Ibland är det så. 

Läste just mitt inlägg från förra fredagen när jag var så glad. Blev nästan lika glad när jag läste om det det idag.

Denna fredag är jag också glad. Tyvärr lite sliten efter en sen kväll igår. Men. Lyckades få till ett hyfsat gympass trots trötthet och lätt huvudvärk. Fick sedan en bild från Pluttskruttens skola, där det varit draklek idag. Hopp över eldar, möten med drakar, änglar och eremiten på berget. Och massor av annat. Barnen fick streck i ansiktet för sitt mod. Och fick gå till säkra zonen om de ville.


Träffade sedan några pluggkompisar som jag inte träffat på evigheters evigheter. Jättehärligt, vi åt middag och drack bubbel och skrattade. Det fina med vänner är att en kan vara trött och seg och inte behöver förställa sig

Nyss på hemvägen gick jag förbi ett fyrverkeri. Också det något härligt som jag blev glad av. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar