23 december 2015

Hetshandling. Sista rycket. GOD JUL

Ser faktiskt ut som jag rivit av det jobb jag kan göra nu inför juldagarna och faktiskt ta ledigt! Så underbart.

HETShandlade julklapparna i måndags kväll, 10 klappar på 2,5 h och så de allra sista idag. Misstänker att jag glömde några/någon, för såhär smidigt har det nog aldrig gått? Om en liten stund ska jag plocka upp Pluttskrutten och Skorpan hos Mamman, sedan ska vi hem och packa, slå in paket, tvätta och inte lägga oss för sent för imorgon flaxar vi till Norrlandsstugan! (M och Lilla Räkan är redan där.)

Som alltid önskar jag att jag vore mentalt mera i julen men det är ju som det är. Men, det blir en paus med familjen. Det ska bli superskönt.

Om/när jag har wi-fi i Norrlandet ska jag ge er ett livstecken.

GOD JUL!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar