14 maj 2016

Återträffen, trottoarkant, mello

Avslutade gårdagen med att titta på "Återträffen". Ingen feelgood-film direkt. Men väldigt snyggt gjord tycker jag. Och jobbig.

Bara Lilla Räkan och jag hemma idag... jag sov till 10:30 då Lilla Räkan faktiskt väckte mig. Har inte hänt på flera år (alltså att han väcker mig). Sprang en runda och för första gången på många veckor kändes inte som att springa i sirap utan normalt. Fast det sista jag gjorde var att snubbla jag på en trottoarkant och hamnade mitt framför två poliser (det var faktiskt de som fick mig att tappa fokus, jag tänkte att jag skulle springa riktigt snyggt förbi dem men så blev det ju inte).

Ska hämta hem Pluttskrutten och Skorpan strax och sedan blir det mello. Jag hoppas Australien vinner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar