23 maj 2016

Bloggtystnad

En skulle kunna tro att jag slutat blogga. Jag tänker att jag inte har slutat, just nu är det bara glesare mellan inläggen. Anledningen är främst att det inte händer så vidare värst mycket, eller snarare inget bloggvärt.

Senaste tiden har jag jobbat urmycket, roliga och bra saker faktiskt, men lite speedat förstås.

Har också hamnat i en riktig löparsvacka, vet faktiskt inte vad det är eller beror på, men det går sämre och sämre, dvs. för varje träning blir jag långsammare. Försökte springa ett långpass i helgen med sprang rakt in i VÄGGEN efter 12 kilometer. Det har aldrig hänt mig förut, det bara gick inte att springa vidare, så jag fick gå the Walk of Shame hem i mina löparkläder i solskenet och inte mindre än tre personer jag mötte frågade varför jag GICK. Det var så deppigt så jag hade kunnat böla åt eländet men det gjorde jag faktiskt inte; på något sätt lyckades jag ändå sätta det i perspektiv. En världslig sak, jag blir inte yngre osv osv.

OK, jag återkommer när jag har något skojigare/intressantare att dela med mig av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar