1 maj 2016

Välkommen, sköna maj

Riktigt bra helg. Solen har valt att skina (när gjorde den sist det på Valborg, på 90-talet?), det gör ju precis allt så mycket enklare och behagligare. Har denna helg har jag bl.a.

- solat och druckit kaffe medan Pluttskrutten spelade pingis;
- haft middagsgäster (DET har vi min själ har vi inte ofta), jättebra och nära personer som vi träffar alldeles för sällan;
- sprungit en exceptionellt dålig runda, alltså ett skämt, mycket mycket nöjd att jag inte har något lopp inplanerat;
- jobbat och slitit inför en stor jobbgrej imorgon, känns ok men lite kaotiskt (inte pga mig);
- DEKLARERAT (har alltid en mycket enkel deklaration men lyckas ändå alltid behöva leta rätt på för mig obegripliga uppgifter dagen innan, tack gode Gud för internetbanken);
- tittat igenom Aftonbladets röda linjen-reportage, väldigt bra och så smart gjort;
- dagdrömt om att köpa den här klänningen: 
http://www.mayla.se/shop/klanningar/wilma-langklanning-i-siden-med-drapering-fram-och-bak/
Alltså hur SNYGG???
- ätit helt osannolika mängder ost. 

Ungefär så. Sköna maj, välkommen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar