30 september 2016

Berlin jobb Syrien twerk kollegor tvätt ostbågar

Vilken vecka.

Vaknade i Berlin i måndags, flög hem, åkte till jobbet, jobbade till midnatt. Hade superviktigt möte i tisdags, viktigt steg i ett ärende jag jobbat i sen i mars. Mötet gick bra, förutom att jag fick spel på den bank vi använder. Ej mitt fel men mycket irriterande.

Har sett ikapp några serieavsnitt som jag missat, somnat vid teven, försökt hänga med i allt som händer i barnens skolor. Varit megatrött men inte lagt mig i tid. Gråtit åt bilderna från Aleppo. Åt barnen i flyktinglägren. Åt att vi inte klarar någonting. 

Pratat ikapp med Finkollegan, fått reda på att en kär vän gått bort, fått twerk-lektioner av Pluttskrutten, blivit sur på några kollegor, gjort bort mig för några andra. 

Ikväll har jag tvättat sex IKEA-kassar tvätt, inte vikt tvätten, ätit ostbågar och gosat med barn. Lilla Räkan hann jag tyvärr bara snabbkrama för han är på bio med en kompis. Imorgon väntar höstmarknad på en av barnens skolor, födelsedagskalas för kusin Ju-Ju samt middag hos en väninna. Jättebra allting men skulle behöva sova ut och stirra ut genom köksfönstret. En annan helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar