8 oktober 2016

Lugnet efter och före stormen

Åter en lugn lördag efter mycket tjohejsan några veckor och två-tre fullspäckade veckor framför mig. Så skönt med ett par långa lugna dagar. 

Både Lilla Räkan och Pluttskrutten har åkt till kompisar, så det blir Skorpan, M och jag som hänger ikväll. Jag vet faktiskt inte om det någonsin har hänt? Vi har spelat spel och fikat lite och sitter nu alla tre i soffan. Alltså hur mysigt? Samtidigt lite tomt och konstigt att inte ha hela flocken hemma.

Är lite besviken på ett par kollegor, tycker de beter sig missunsamt och tråkigt. Egentligen meningslöst att älta men kan inte riktigt låta bli. 

I måndags disputerade min svägerska E. Alltså jag år SÅ imponerad. Hon är så otroligt smart, duktig och ball. Alltså. Vi var på middag för att fira henne hela gänget i måndags, kul att göra en sån sak tillsammans.

Såhär snygga var barnen på middagen:



Det var allt för nu. Tjing tjong.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar