12 oktober 2016

Väninna kyrka GSG 9 packning

Idag begravdes min mammas väninna som jag också tyckte mycket om. Begravningen var i Malmö så vi kunde tyvärr inte vara med. Mamman och jag sågs en stund i katolska församlingens kapell, kändes jättebra, vi hann prata lite om henne och den stora persona hon var. Så målinriktad, ball och snygg. Mamman berättade lite om deras sista möte. Fint alltsammans.

Alltid när jag varit i kyrkan inser jag hur mycket jag tycker om det. Att kunna vända mig inåt en stund, vara tacksam och kanske söka tröst. 

Tvära kast. Har också jobbat och träffat PT-Harry idag. Han får barn vilken dag som helst så för att kompensera sin frånvaro i förväg fick jag sätta på mig en viktväst. Alltså hallå. Kände mig som en medlem av GSG 9 men såg ut som en idiot, hahaha. Träffade också en gammal bekant (vi har känt varandra i 15 år) och han såg minst sagt förvånad ut när Harry SATT på mig medan jag tränade mina hamstrings iförd viktväst. Stor humor.

Har just packat för en jobbhelg. Är lite uppvarvad inför denna resa av olika orsaker men är säker på att det blir kul. Återkommer med rapport.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar