15 januari 2008

konspirationen fortsätter

Nu har jag ytterligare bevis för att den Stora Konspirationen existerar. Fast nu verkar den ha fått saker och ting lite om bakfoten. Hursomhelst, jag har fått ett nytt mystiskt mejl, från något som heter Babycenter. Jag undrar vem som sprider min e-mailadress sådär? Det kanske sitter onda tomtar i mitt huvud som kan läsa vad jag tänker, som Sparkling säger?

I mejlet avhandlas allt möjligt, bl.a. den bästa åldern att få barn (20årsåldern verkar det som, jag missade det tyvärr). Vidare finns artiklar som i detalj beskriver hur menscykeln funkar och hur barn blir till. Ursäkta, men varför fick jag det här? Hör och häpna men jag kan faktiskt de där sakerna och om jag inte skulle kunnat det är det kanske lite sent påtänkt nu? Bebben kommer faktiskt om två månader.

För er som inte vet hur barn blir till, läs här http://se.babycenter.com/preconception/activelytrying/howbabiesaremade/

.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar