28 juli 2009

bebisförvirring

Bebisförrvirringen är total.

Precis som när Pluttskrutten var nyfödd är jag totalspeedad. Skulle någon be mig storhandla till en tolvbarnsfamilj, möblera en villa eller planera ett EU-möte på egen hand skulle jag ta på mig det och tänka att jag fixar det mellan kvällsamningarna. Turligt nog har jag luttrade människor omkring mig som håller i mig så att jag inte blir så mycket mer aktiv än att gå med Pluttskrutten till sandlådan ute på vår gård.

Om ett par-tre dagar sitter jag - som annars är en riktig hårding (hahaha) - troligen och gråter för att Skorpan är så liten/har mig som mamma/har fötts till en hemsk värld osv.

So be warned. Ser ni en storbölande slashas dra runt i Skånegläntan i slutet av veckan så är det jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar