3 juli 2009

Kronprinsessbröllopet

Nu ska jag tjata lite om Kronprinsessans och Daniel Westlings bröllop. Eller snarare om mitt totala ointresse för det. Jag är så ointresserad så jag nästan tippar över och blir intresserad, fattar ni?

Ett exempel: av någon outgrundlig anledning hamnade jag på Tidningen Queens bröllopsblogg för ett par dagar sedan. Nu måste jag kolla den då och då, bara för att kunna sitta och sucka åt eländet. Fast snart deltar jag väl i omröstningarna om vilken tårta Victoria & Daniel ska ha eller vart de borde åka på bröllopsresa.

Vad gäller Kronprinsessans bröllopskläder - som upptar omkring halva bröllopsbloggen - tycker jag att Vickan borde ha samma outfit som Angelina Jolie hade när hon gifte sig med Billy Bob Thornton: skinnbrallor och en flaska av makens blod i en ampull om halsen. That’s löööve. Jag tror på riktigt att Kronprinsessan skulle vara skitsnygg i skinnbrallor.

Förstår ni vad jag menar nu? Helt plötsligt har jag skrivit en babblig harang om Kronprinsessbröllopet fast enligt egen utsago är så ointresserad. Gaaah.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar