11 december 2009

Hej då, Primadonna!

För ett tag sedan fick jag ett totalt missriktat mejl om ägglossningskalendrar. Det kunde jag faktiskt skratta lite åt.

Idag fick jag ett ännu konstigare mejl som jag inte alls skrattade åt, tvärtom, jag blev bara irriterad. Mejlet är rubricerat: "Väntar du barn?" och innehåller reklam för en profylaxkurs från ett företag som heter Primadonna.

Jag är rädd att Primadonnorna inte läser min blogg men jag skulle ändå vilja fråga dem vad är som står på? Svar på er fråga: nej, jag är inte gravid och skulle jag vara eller bli det vill jag definitivt inte gå någon profylaxkurs. Inte över huvud taget och definitivt inte hos er. Och hur har ni fått min adress? Skicka gärna era privata mejladresser till mig så ska jag skicka lite meningslös reklam till er. Hej då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar